250_axon_vip_fb_1

Sayın Axon 7 ve Axon 7 Mini Sahibi Değerli Müşterimiz,

Dünyanın önde gelen akıllı telefon üreticilerinden ZTE’nin üst düzey Axon 7 serisi cihazınızı size VIP satış sonrası hizmetleriyle sunmaktan mutluluk duyuyoruz. Cihazınızı güvenle ve daha uzun süre kullanabilmeniz için sunduğumuz bu satış sonrası hizmetlerinin detaylarını ve bu hizmetlerden faydalanmak için gereken koşulları aşağıda bulabilirsiniz. Herhangi bir sorunuzda bize 0850 33 90 983 nolu Müşteri İlişkileri hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Güzel günler dileriz,

ZTE Türkiye

 

 

ZTE VIP Servis Hizmetleri;

6 ay Ekran Garantisi

ZTE VIP Servis Hizmeti, cihazınızı satın aldığınız tarihten itibaren ilk 6 (altı) ay içerisinde oluşabilecek kullanıcı kaynaklı ilk hasarda ücretsiz olarak ekranınızın değişimini garanti altına alır. ZTE VIP Servis Hizmeti sadece, VIP kart ile ve ZTE İstanbul Telekomünikasyon San. ve Tic. Ltd. Şti. tarafından ithalatı yapılmış ürünler için geçerlidir ve farklı ithalatçılar tarafından ithal edilen ürünleri kapsamaz. 6 ay Ekran Garantisi, kaza sonucu oluşan ve normal şartlarda ücretli onarım gerektiren, düşürme, çatlak, ezilme, baskı, darbe gibi durumların, ekran kaplaması, LCD görüntüleme parçası ve ekran dokunmatiğine verdiği zararların onarımının veya değişiminin ücretsiz yapılmasını kapsar. Ekran dışındaki, pil, anakart vb. farklı parçaların, aynı anda hasar görmesi durumunda, ZTE Servis Merkezi, bu parçaları hizmet kapsamı dışında değerendirerek, ücret talebinde bulunabilir. 6 ay Ekran Garantisi, ilk 6 ay içinde sadece bir defaya mahsustur. Ekran hasarının, 6 ay içerisinde iki veya daha fazla kez tekrarlanması durumunda, garanti hükümleri gereğince, garanti harici olarak işlem yapılacaktır. Cihazınızın garanti süresi bu hizmet kapsamında değişmez ve 2 yıl ile sınırlıdır.

1 Saat İçinde Tamir Hizmeti

ZTE VIP Servis Hizmeti kapsamında ZTE Servis Merkezine gelen kullanıcılarımız sorunlarını cihazın incelemesini yapacak olan Yetkili Servis Teknisyeni ile yüzyüze görüşerek anlatabilecek ve kendisinden destek alabileceklerdir. Bu hizmet yalnızca garanti dahili olarak değerlendirilen cihazlar ve “6 ay Ekran Garantisi” Hizmetine dahil olan kullanıcılarımız için geçerlidir. Teknisyenlerimiz mekanik onarım gereken durumlarda onarımı en fazla 1 saat içinde tamamlayacak ve test aşamasına geçecektir. Test aşamasında birebir bilgi aktarımı sağlanarak alınan hizmetin garantisi siz değerli kullancılarımız ile birlikte değerlendirilecektir. Kargo hizmetini kullanarak cihazlarını ZTE Servis Merkezi’ne ulaştıran kullanıcılarımızın işlemleri, cihazın teknisyene ulaşmasından itibaren 24 saat (bir iş günü) içerisinde tamamlanacak ve cihaz kargoya verilecektir. Bu hizmet garanti dahili olarak değerlendirilen cihazlar için geçerlidir.

  • Hizmetten faydalanabilmek için fatura ve garanti belgesi kopyası gereklidir. Satıcı firma tarafından kaşe, tarih ve imza atılarak onaylanmamış garanti belgeleri kabul edilmeyecektir.
  • ZTE VIP Servis Hizmeti ile yerel kanun ve düzenlemeler arasında herhangi bir çelişki oluşması durumunda, yerel kanun ve düzenlemeler geçerli olacaktır.
  • ZTE İstanbul Telekomünikasyon San. ve Tic. Ltd. Şti. ZTE VIP Servis Hizmeti içeriğinde değişiklik yapma ve/veya hizmeti durdurma hakkını saklı tutar.